2014. május 12., hétfő

Miért ZÖLD a PAMUK?




Talán azért mert szabad az út, hogy bárki elkezdhesse? Vagy azért, mert az újat, a növekedést, a fiatalságot és a reményt tükrözi? Lehet, hogy csupán éretlen és naiv? Lehet! Az is elképzelhető, hogy az építész és az anya egyszerre dolgozik bennem, amikor a fenntarthatóság tükrében próbálom szemlélni a világot. Kedves Olvasóm, rád bízom a döntést. A kérdés, hogy neked miért lesz ZÖLD a PAMUK!



Én a horgolt babacipőkbe szerettem bele, engem ez indított el az úton.  A hópelyhek és a virágok világának bejárásával kezdtem a tanulást. Keresés közben megannyi csodával találkoztam, amiket igyekszem itt felvonultatni. Egy élet és két kéz nem lenne elég, hogy mindez megvalósuljon. Talán veled együtt sikerülhet!
Szeretném megosztani veled tapasztalataimat, bemutatni sok-sok inspiráló ötletet magyar fordításban és segítségedre lenni az alapok elsajátításától kezdve minden felmerülő kérdésben.  Remélem te is kedvet kapsz, hogy velem együtt gombolyodj. 
Kívánom, hogy legyen élmény és ZÖLD a PAMUK!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése