2014. május 14., szerda

Felhúzzuk a nyúlcipőt!

Ahogy azt már korábban említettem én a horgolt babacipőkbe szerettem bele. Ezért kezdtem minták és oktató videók után kutatni. Ezért igyekeztem az alapvető technikákat, pálcákat és társaikat mielőbb megismerni és elsajátítani. Kezdetben csak jelmagyarázatból és mintarajzokból tudtam dolgozni, de rövid időn belül ráéreztem a leírások nyelvezetére is. Ennek valószínűleg az az oka, hogy vizuális típus vagyok. Építészként szívesen bogarászok tervrajzokat, és könnyebben eligazodom bennük, mint a szöveges leírásokban. Ehhez hozzájárult persze az is, hogy ebben a témában az én szájízem szerinti minták legtöbbje orosz vagy japán nyelven íródott. Az általános iskolai oroszból én már kimaradtam és a japán írásjelekkel is meggyűlik a bajom. Szerencsére az angollal elboldogulok, ez átsegít az átmeneti nehézségeken.

Babacipők terén személyes kedvencem KittyingYing. Nagyon kedves állatos, virágos és egyéb figurális kiscipőket készít. Ezekből szeretnék egy kis ízelítőt mutatni. Érdemes rákeresni az oldalára , mert az alkotó sok egyéb "baba dolgot" is készít. Gyermek lelkű felnőtt szemmel is érdemes körülnézni nála. Termékei elérhetők a következő oldalakon is: Craftsy, Ravelry és Etsy.

Legyen Zöld a Pamuk!











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése