2014. augusztus 12., kedd

Megy a serleg vándor útra - avagy Liebster Awards

Nagy öröm ért! Liebster Awards vándordíjat kaptam!

Ez egy kiváló lehetőség a blogod népszerűsítésére, és kedves visszajelzés arról, hogy mások szerint is jó az amit csinálsz. A díjat bloggerek ajándékozzák egymásnak. Innen válik érdekessé a dolog, ugyanis a díj adományozója kérdéseket tesz fel a díjazottaknak. A válaszok alapján az olvasók még több személyes információt szerezhetnek a bloggerekről, és bepillantást nyerhetnek a kulisszák mögé, ami remélhetőleg megalapozza az olvasók bizalmát és újabb követők érdeklődésére ad okot. A folyamat ezzel még mindig nem ért véget, mert a díjazottak is megjelölik az arra érdemes blogokat, és ezzel tovább szélesítik a népszerűségre szert tett bloggerek körét.
Nem találtam egységes rendszert abban, hogy hány blogot érinthet a jelölés. A legtöbb helyen legalább 3, maximum 11 blogot díjaztak. Hasonló a helyzet a feltett kérdések számát illetően is. A Nő Feleség Anya Blog nekem csak egy kérdést tett fel, hogy mutassam be a blogomat röviden. A válaszomat a fenti bejegyzése után kommentben olvashatjátok. 
Kedves jelöltjeim, én is erre kérlek benneteket, fedezzünk fel még több blogot! Büszkeségeteknek adjatok hangot saját bejegyzésetekben. Mutassátok meg kitől kaptátok a díjat, válaszoljatok a feltett kérdésekre az oldalatokon és itt hozzászólásban, végül adjátok tovább a díjat és értesítsétek róla a nyerteseket!

Az én nyerteseim a következők:

Gyöngyikék
Hálókötő
Hobby Turmix
Horgolás by Blanch
Horgo-blog
Horgolj és köss velünk
Kökénykunyhó
Ráhajtás
Színre szín
Varázsgombolyag
Zsuzska vára

Mivel én csak pár hónapja kezdtem blog írásba, ezért első sorban tapasztalatokra lennék kíváncsi. Remélem nem érzitek tolakodónak a kérdéseimet:

1. Mennyi ideje írsz blogot?
2. Mikor kezdtek el hozzászólások érkezni a bejegyzéseidhez?
3. Mennyi időt fordítasz az írásra?
4. Megtérül számodra az írás?
5. Mi a legnépszerűbb téma az oldaladon?


Legyen népszerű a blogod és Zöld a Pamuk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése