2015. október 5., hétfő

Csicsi Csöri

Folytatva a baba dolgok sorát, készítettem egy csörgőt. Az alapötlet Anika blogjából származik. A teste darázs, a karikái virágok. A tulajdonosa!?...Ő még pocakban. A színeken picit tompítottam, fekete helyett tóp barna fonalat használtam. Az eredeti leíráshoz képest én 2-es tűvel horgoltam, így elég volt 30 szemig szaporítani, hogy a burok szorosan körbeölelje a tojáshéjat.
Részleteiben így néz ki:

Csörgő:
K1: csúszó gyűrűbe 6 rp (6) sárgával
K2: 2 rp minden szembe (12)
K3: 2 rp az első szembe, rp a következőbe körben (18)
K4: 2 rp az első szembe, rp a következő 2 szembe körben (24)
K5: 2 rp az első szembe, rp a következő 3 szembe körben (30)
K6-K7: 1 rp minden szembe (30)
színváltás (ha nem tudod hogyan, olvass bele a gobelin horgolás technikájáról szóló aloldalamba)
K8-K9: 1 rp minden szembe (30) barnával
színváltás
K10: 1 rp minden szembe (30) fehérrel
színváltás
K11-K12: 1 rp minden szembe (30) barnával
színváltás
K13-K14: 1 rp minden szembe (30) sárgával
K15: 1 rp fogyasztás, rp a következő 3 szembe körben (24)
K16: 1 rp fogyasztás, rp a következő 2 szembe körben (18)
K17: 1 rp fogyasztás, rp a következő szembe körben (12)
színváltás
K18-tól: 1 rp minden szembe (12) zölddel
Én elég hosszú markolni való részt készítettem, kb 60 kört horgoltam le a zöld fonallal. A felvarráshoz hagyj hosszú fonalat a végén!

Szárnyak:
lustaságból ezt 3-as tűvel :)
K1: csúszó gyűrűbe 6 rp (6) fehérrel
K2: 2 rp minden szembe (12)
K3: 2 rp az első szembe, rp a következőbe körben (18)
K4-K18 :1 rp minden szembe (18)

K19: 1 rp fogyasztás, rp a következő szembe körben (12)
K20: 1 rp fogyasztás körben (6)
Húzd szorosra a lyukat és hagyj hosszú fonalat a felvarráshoz! Az eljáráshoz segítséget találsz a Pamuk-gurumi leírásomban a darabok befejezése kezdetű résznél.
A szárnyrész közepét kicsit összehúztam és így varrtam a csörgőtest hátára.

Legyen Zöld a Pamuk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése